Sehrinaz Ben de 33 haftalık hamileyim ve aynı talihsiz şeyi Cumartesi günü bende yaptım. Üstelik hemşireyim ve yoğun bakımda çalışıyordum ,yoğun bakıma ayda 1 böyle vaka gelir buna rağmen maalesef hastalık derecesinde titizim ve bu aptallığı yaptım.Eşim beni kendi çalıştığım hastaneme götürdü Yoğun bakım uzmanlarımız ilgilendiler benimle. 6 saat oksijen aldım ve saat başı kan alıp baktılar sonuçlarıma.Bebeğim içinde kadın doğum doktoru arkadaşlar ilgilendiler sıkıntı yok dediler. Bence zaman kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz.