Irem1919 Wonderwoman düş almak işe yarar mı eşimde biraz yürüyelim dedi yürüyüşe çıkartiyim dedi virusten dolayı çok gitme taraftarı değilim aslında hastaneye ama yine daha demin çikolata yediğimde de minikte olsa oynadi bi sikinti olsaydı hic oynamazdi demi
Eylul58 Irem1919 Nst ye girdiğim zaman uyuyor genellikle oğlum hemşire bu şekilde yaptiginda hareket ediyordu İnşaALLAH senin de eder😊 Hastaneye git yinede için rahat etsin
Irem1919 Eylul58 sizin dediginizi yaptım kıpırdadı ondan sonra yine kesti paşam kipirdamayi ama bisey olsa kipirdamazdi diye düşünüyorum
Eylul58 Irem1919 Sürekli kıpırdamıyorlar zaten biliyosun devam et böyle arada bir yapmaya, benimde sürekli hareket halinde olmuyor gece daha çok hateketli oluyor genelde