28umran52 Yengemin suan 5 ci çocuğu karnında öldü 2 aylık oluyo bebeklerin kalp atışı duruyo kan sulandırıcı yedi ve artık çok bitkin durumda bu durumu yaşayıp nasıl yok izlediniz anneler
dugmeninannesiii 28umran52 canım teyzeminde aynı şekilde düşükleri oluyordu kan pıhtılaşmasından olduğu ortaya çıktı doğum yapana kadar hergün iğne oldu
Damla4622 28umran52 pıhtılaşma testi yaptırdımı acaba kan sulandırıcı kullanıyorsa dozu yeterli gelmiyor olabilir kaçlık kullanıyordu acaba iğneyi
mercimeginanne 28umran52 arkadaşımında 3 tane kaybı var hep 2 ay 10 günlüklen kalpleri duruyordu. Pıhtılaşma sorunu varmış. İlaç kullanıyordu ama dozu az geliyormuş meğersem. Bide rahim filmi çekildi rahmi kalp şeklindeymiş ameliyat oldu. Şimdi gebe kalırsa bakıcaz ne olcak ne bitcek bu sefer
Ruzgarperisi 28umran52 benimde 2 kere başıma böyle bişey geldi. Bebek 2 buçuk aylık olunca kalbi duruyordu.iki kere kürtaj oldum. Ondan önce de bir düşüğün vardı. Genetik testi verdik eşimle.pihtilasma falan çıkmadı. Bakalım yine hamile kalırsam nasıl yol izlicez. Çok korkuyorum yine aynısı olucak diye
28umran52 dugmeninannesiii iğne oluyodu canım bu 5 ci oldu artık kalbi duruyo düşmüyo çocuk kürtajla aliyolar
Keremim21 İki aylık olunca kalbi duruyordu hepsinin doktorum yeni tedavi denemişti sağolsun oğlum önce allah sonra onun sayesinde doğdu adet olduktan 15 gün sonra kan sulandırıcı kullanıyorum ve iyi gelmişti
dugmeninannesiii 28umran52 hangi şehirdesin teyzemin doktorunu önerebilirim sana eğer istanbuldaysan onunda öyleydi kalbi duruyodu kürtaj oluyodu
28umran52 mercimeginanne canım yine bi söylerim tekrar tedaviye başlıcaz ankaraya bile götürdük rahim filmi temiz çıktı sıkıntı yok çocuğun olabilir dediler
Teacherella1 mercimeginanne kalp şeklinde olmasıyla kalp durmasının alakası varmıymıs. Benimde kalp şeklinde de
mercimeginanne 28umran52 eşlerden kan alıp gen testi yapılıyor onu da yaptırsın bi 3 ay sonra çıkıyor sonucu ama problemi öğrenmeye yarar belki
28umran52 dugmeninannesiii giresundayiz ama canım neresi olursa sen hangi hastane hangi doktor şöyle yeterki bi evlat sahibi olsun duaciniz oluruz
dugmeninannesiii 28umran52 istanbul bahçelievlerde mehtap şentürk çiçek canım doktorun ismi. Teyzem 5 tane bebeğini kaybettikten sonra önce rabbimin sonra doktorun vesilesiyle kucağıma aldı. Banada çok yardımcı oldu tüp bebek benimde hocasıyla birlikte mükemmel insanlar.
28umran52 Ruzgarperisi bizde her şeyi deniyrz canım Rabbim hiç kimsenin kucağını boş birakmasin canim bnm 18 haftalık düştü 2 ci ye hamileyim 32 haftalık oldum canım çok zor süreçten gectim
mercimeginanne Teacherella1 bilmiyoruz ki doktor önlem amaçlı ameliyat edelim düzeltelim demiş. O da o yüzden ameliyat olayım bari dedi