Sevdaelmc adetiniz geçtiyse kan verin derim. Bu testler benim çok kafamı karıştırıyor diye adet olmayınca gidip kan vermiştim. Alttakin de hiçbir şey göremedim ama üstte sanki çok çok çok hafif bir şey var gibi ama yanılsama da olabilir. İnşallah vardır🤲