Güzel canım anneler doktorunuz eğer bebeğin kilosuna boyuna iyi dediyse burda sorup da aldığınız cevaplar az ya da fazla olunca kendi kendinizi strese sokuyosunuz. Her insan kendine özeldir. Sağlıklı doğsun, sağlıkla alalım kucaklarımıza kilo bu kadar da önemli olmamalı bence. Bu ara aşırı kilo postu görür oldum artık bu yarışa dönecek bu kez kendi kendinize evde ne yesemde kilo aldırsam haline geleceksiniz ki öyle postlarda var bebeğime nasıl kilo aldırabilirm oysaki bebeğin haftasıyla kilosunu yazıyosunz gayet iyi.
İnanın hiç gerek yok doktorunuza güvenin gerekirse doktor değiştirin ama kıyas yapmayın bebişleri ☺️