Senaa-5454 özel şirkette çalışıyorum ben. 24. Haftayı doldurunca dörtlü tarama testimi göndermiştim bi de dilekçe yazdım yeterli oldu ama her kurumda durum değişebilir belki. Bu arada 24. Haftaya girince izne ayrılma hakkı doğuyormuş ben bi hafta daha çalışmış oldum fazladan😀