Guneyinannesi1 Kürtaj olali 39 gün gecti 31aralikta oldum 7-8 gün kanamam oldu kürtajdan snra o gün bugündür olmadim normalmi?
ZeynAnk Guneyinannesi1 bana doktorum 30-40 gün içinde olursun demişti. 2 defa kürtaj oldum ilkinde 30.günde regl oldum; ikincisinde 36.günde regl oldum. 40′ı geçerse gel demişti.
pamukpamukoldum Guneyinannesi1 cok sancı cektinmi kürtajdan sonra 3.gündeyim ağrım cok var Hatırlıyomusun ?
Guneyinannesi1 pamukpamukoldum evet ara ara vuruyordu ağrı normal bi kere gece cok agirmisti hic unutmam agrisina uyanmistim
pamukpamukoldum Guneyinannesi1 tamam kuzum stres yapmaaa hormonların etkileniyo adetin gecikiyo Sağlıkla adetini olursun inşlah yeniden güzel haberler alırız🤲♥️
Burcu3506 Guneyinannesi1 korkma vakumla yapıldıysa yapısıklık olmuyor ama zaten olsa da rahiö filmiyle açılır o da 5 dk
ZeynAnk Guneyinannesi1 endişelenmeyin stres yaptıkça da gecikiyor. Benim ikincisinde 30 gün geçince başladım olmadı neden olmuyor demeye 6 gün sonra oldum. Olursunuz inşallah.
Mineust Kürtajdan sonraki 30. Gün oldum ben. Doktor 40 gün olmazsa gel demişti. Bu haftada olmazsan bi git istersen canım
Burcu3506 Guneyinannesi1 hiç tedirgin olma olursun bende o dönem korktum ama 2 aya kadar olursun demişlerdi