Melek-16 külot bez olanından değil de mesane pedi olanı al diye önerdi yakın arkadaşım. Çünkü oldu ki sezeryan olmak gerekti, dikişlerden dolayı pijama giyip çıkarmak bile zor olabiliyor (herkes aynı olmaz elbet ama, her türlü senaryoya hazırlıklı olmak açısından). Külot olanı çıkarıp atmak rahat fakat tekrar giymek zor olabilir, ama pedi çamaşır giymeden bile koyabilirsin altına dedi. Bana verilen tavsiyeyi nacizhane paylaşayım dedim. Sağlıkla kavuşun bebeğinize inşallah, hayırlı doğumlar 🌸😇