nazlizci 26+3 ikiz gebeyim ara ara kasıklarımda adet sancısı gibi agrı oluyor normalmııı acabaaa çok aklıma takılıyor 😣😣
nazlizci bryc çok erken değil mi sizcede 😣 sancı çıkınca ne oldu sonucunda acaba sizde bide kaç haftadaydınız
bryc nazlizci 33 haftalıktım ciğer geliştirici vurdu tansiyon kalp hapı verdi ve progestanın mg ını arttırdı sıkı kontrole aldı şimdi 34 haftalığım bu persembe tekrar kontrol