Esilam ben birer tane aldım kendimiz de yaptık iki tane pamuklu kumaştan yeter diye düşünüyorum ben kayseride olacağım yaz bebeği olsa da çok sıcak olmaz eylülde diye düşündüm adana sıcaktır tabi ama bir de bebekler üşür diyorlar kalın da olması lazım bir tane diye düşünüyorum