Gokcenur06 korkma canım bizde 20 ci haftalarda ögrenmiştik detaylı ultrasyonum bile yarım kalmıstı suyum az oldugu icin. Bizim ki o zamanları suyu 6 dı normali o haftalardq 8-9 olmasıymış ama kendi doktorum şuanlık bu sıvı onun icin yeterli endise etme demisti. Zaten 4 çepi ölcüyo doktorlar önemli olan en derin cepin 2 nin altinda olmamasıymış. Bol su icmemi önerdi gerekirse ic surekli git tuvalate ama ihmal etme demisti. Birde havuç suyunu söyledi asiriya kacip sekerini yükseltme dedi ben her sabah 1 bardak mutlaka iciyorum.30 cu haftamda suyumuz 8 oldugunu ogrendik cok sukur. He bide bebeginin hareketlerini hissettigin surece endise etme 🤗😘 biz suan 32+4 üz 💙