Mellikee Aslında bu test Türkiye’de yeni yeni yaygınlaşan bir test. Ben yurt dışında yaptırdım, ancak asıl amaç genetik sorunları tespit için anne kanından bebeğin DNA sının incelenmesiyle gerçekleşiyor. Bu esnada cinsiyeti dahi öğrenebiliyorsunuz . Fakat burada etik olarak cinsiyeti söylemediler, zaten öyle bir derdimiz yoktu, sağlıklı olması önemliydi, biz bu nedenle yaptırdık. Türkiyede söyleyen laboratuvarlar var. Bu ülkede cinsiyeti söylemeyi yasaklamışlar çünkü kızı veya oğlu olduğu için yine kız veya erkek diye aldıranlar oluyormuş😬 Testin asıl amaçlı dışına çıkmıyorlar burada. Bilgi amaçlı paylaştım, yani fal ile kesin bilmeyiz, test var diye 😃😂👍🏻http://www.yeditepehastanesi.com.tr/nipt-testi-ile-ilgili-genel-bilgiler