Kızlar 2-3 gündür hafif kokulu bi akıntım var. Doktoruma söylediğimde donaxyl fitil yazdı ancak ilacın prospektüsünde “Gebeliğin ilk 3 ayında dikkatli kullanın” diye bi ibare olduğunu gördüm. Henüz 8+5 teyiz o yüzden kullanıp kullanmamakta tereddütlüyüm. Gebeliğinin ilk 3 ayında bu fitili kullanan var mı aranızda