Ardanyal ebr Parol hem hamilelikte hemde emzirme döneminde kullanılabilen en hafif ilaçtır. İçiniz rahat olsun. Ama yinede çok çok zorda kalınca için
Twinsmom66 ebr dr bule bile sana zararlı bisey verir.mi sence kastı ne olacak ki . Yanı ona güvenmeyip buraya soruyosunuz ya şaşıp kalıyorum
Deletedmom_26 ebr güvenemiyorsanız doktorunuzu değiştirin bence bu ilacda bile tereddütde kalıyorsunuz ne söylese size inandırıcı gelmicekdir , burda kimse doktor değil burdaki insanlara güveniyorsunuz bende buna şaşırıyorum
Deletedmom15257 ebr burdaki yorumlara mi güvenecen cnm dr verdi sonuçta nasıl yap dediyse öyle yap zaten hiç bir ilaç iyi değil mecbur kalmadıkça verilmez ve içilmez sen çok agrim var diyince vermiş ee sende dayana bildikçe icme burda ki yorum değil dr önemli..
Bebegimibeklerken__ Zaten bi tek parol içebiliyoruz. Ben baş ağrılarımdan dolayı hergün içtiğimi biliyorum
tco ebr doktorum gunde max. 4 tane alabilirsin demisti basim bazen cok agridiginda iciyorum. Gebelikte icilebilen agri kesici