Kuzeyannesj 37+4 günlük hamileyim yarın kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek ama sizler ne önerirsiniz bı an önce çocuğuma kavuşmak istiyorum sezeryan olmak istiyorum isteğe bağlı olurmu ? Sizler isteyerekmi seryana girdiniz
Gamzebydmr Kuzeyannesj Canım 3. Gebeliğin ve buda sezeryan olacak ama her zaman normal daha iyi daha çabuk toparlaniıyorlar çok şükür ben bir sorun yaşamadım ama yinede normal daha iyi bence
esraMom1 Kuzeyannesj doğum şeklini bebeğiniz belirliyor şu algı hiç hoşuma gitmiyor normal mi sezaryen mi yani en önemlisi sağlıklı Doğum… sezaryen isteğe bağlıda oluyor o tamamen sizin kararınız ben 2 çocuğuma da mecburi sezaryen doğum yaptım ha istermiydim hiç düşünmedim hangisi diye öyle yada böyle anne oluyoruz ve ikisinin de zorluğu muhakak vardır ☺️ama sezaryen istiyorsunuz diye linçlemeye gelirler loding🤣
aylininannesi61 İsteğe bağlı sezaryen oluyor zorunluyla isteğe bağlı olan arasında sadece fiyat farkı var
Y4vuzselim Benim ilk oğlum sezeryan ikinci çocuğumda normal olucak inşallah normal olmasını çok istiyorum çünki aradan 6tı sene geçince olabiliyor bakalım herşeyin hayırlısı tabi en başta♥️