Safiyenur_kaplan Bebeğine, duruma göre değişir. Hayatta vermem ya da mutlaka veririm verilmeli mantığınj doğru bulmuyorum açıkçası. Tabi ki emzik kullanmamak en sağlıklısı. Ama özellikle kolik bebeklerde, anne memesi tutmayan sağarak süt veren annelerde va zorunlu kalınıyor. Bu yüzden ben önceden alıp koymadım. İlerleyen zamanda ihtiyaç oluşunca gidip aldım. Doktorlar ilk 1 ay zaten önermiyor, meme reddine de yol açabiliyor. Her bebek emzik almayabiliyor vs. Bu yüzden bebek olduktan sonraki şartlara göre karar verilmesini daha doğru buluyorum.