arkadaşlar ben bugün erken gebelik testi yaptım ilk defa erken gebelik testi yapiyorum ilk 10 dk da 2 çizgi çıktı biri cok cok silik resmini çekmeye çalıştım ama kamerada görünmüyor. 11 de yaptım testi ve simdi baktim o çizgi belirginleşmeye başlamış. ilk yaptigimda da gördüm ama imkansız kamerada görünmüyor sadece ben gorebiliyorum. Bu testlerde kendi çizgisi varmı yani böyle benim gibi olup yanılan adet olan oldumu ?