Seda42 Rabia88 inan canım doktora o kadar soru sordum ama tekrar yukarı çıkar mı diye sormadım şimdi sen söyleyince ben niye sormadım dedim annem zor çıkmaz dedi daha doğuma da çok var
Rabia88 Seda42 merak etme Allah ne yazmışsa öyle olur Rabbim güzel şeyler yazsın bol bol dua et belli olmaz belki çıkar yukarı
Rabia88 Seda42 ilk bebeğimi kaybettim herşeyden korkuyorum sonra diyroum nasibi varsa nasibimizde varsa gelecek bu dünyaya iyi düşünelim iyi olsun
Seda42 Rabia88 benimde ilk hamileligim korkuyorum hersey den Allah sağ salim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin