Merhaba bugün 32 haftalık oldum. Fakat bebeğim 12 gün önden gidiyor. Biraz iri bebek olacak dedi doktorum. Merak ettiğim ise şu; gelişimi önden gidip 39 veya 40. Haftasında doğan var mı? Yani son zamana kadar beklermi ki? Yoksa erken doğum olma ihtimali yüksek mi acaba? Aklıma sürekli bu geliyor