Decavit’teki 1200 ug lik A vitamininin bir problem yaratacagini dusunmuyorum. Ben kullanmiyorum fakat muadili tum gebelik haplarda da benzer oranlar var. Ve doktor gozetiminde kullanildigindan suphe duymayin derim.
Fakat A vitamininin fazla alimi zararli evet, ciger gibi gida tuketiminden bu yuzden uzak durulmasini oneriyorlar.
Bu dunyadan Decaviti kullanan cocuklari saglikli milyonlarca gebe gecti ve gecmeye devam edecek :)) Bence icinizi rahat tutun