Ebruakn Arkadaşlar merhaba 19+3 teyiz çok nadir lekelenmem geldiği için doktorum bu iğneden bir tane vurulmamı istedi yaptıran var mı ?
Hd8 Ebruakn ben 19. Haftama kadar vuruldum 4 güne bir vuruluyordum yağlı bir ilaç ağrı yapıyordu ama kanamamı durdurmuştu çok şükür
Uuubeybi Düşük tehididimden dolayı çok kere iğneyi aldım yağlı bı ilaç biraz ağırı yapabiliyor ama etkili bı iğne.
Cagsel Ebruakn çoğu hamilelikte kullanılabiliyor bnde kullanıyorum haftada 1 tedbir amaçlı. Hiç korkmayın kalçadan vuruluyor ilk vurulduğunda biraz acıyor sonra geçiyor 🙏🏻