Mahirissmoms gunes tıpta yaptırdım pişman oldum. Cihazı eskiydi. Net bir görüntü yok elimde. Ultrasonu yaoan doktor da ayrıntılı bir açıklama yapmadi. Kağıt verdi bir de cd verdi cd ye evde bakınca da net görüntüler yoktu.
Üniversitede veya cagsu da yaptırın derim çok fiyat farkı yok. Ben güneş tıpta 250ye yatprmıştım.