mry_mst Karnıma baktığımda sol tarafım bana daha şiş yani daha belirgin ve sert geliyo bebeğimin başı falan orada diye düşünüyorum Bu şekilde olan bilgisi olan var mı acaba
maviruya Evet oluyor kendi içinde topluyor bir yerde başını yada poposunu dayıyor o taraf sert ve daha şiş duruyor :) Ben 34+4′üm oğlum kendini sürekli sol tarafımda topluyor pek bir seviyor sol yanımı🤣🤣
esinnnn91 Ay benimde eşi tam ortada ya sağa diker poposunu ya sola. Ama genelde solda yatıyo sağ tarafa geldimi hiç rahat durmaz sıpa 😃