Minecnbs Arkadaşlar 10.12.20 de tsh değerim 2.58 ken bu hafta 3.60 çıktı birden bu kadar yükselmesi sizce bi sorun teşkil eder mi? Sonuçları e nabız dan baktım doktorumada ulaşamadım biraz panikledim açıkçası böyle bir durum yasayanınız var mı?
Mercimekveannesiii Minecnbs hamilelikte hormonlar yükseldiği için normal olmasını umuyorum bende :) bugün gelen tahlillerimde benimde 4 çıktı doktorum yüksek dedi endokrin doktoruna gözükeceğim ilaca başlayacağım :)
Cnsmhrmmira Minecnbs Hamilelikte oluyor canım ilaclarini aksatma benimde yuksekti doğum ettikten 50 gun sonra tahlil yaptirdim cok sukur temiz cikti ilac falan kullanmiyorum💃
44_58_44 Minecnbs benim ilkte 4.6 dedi gebelim guatırı diyorlar ve dahiliye doktoruna gittim bu kadar yüksek olması iyi değil dedi ac karna 25 mg lik bi ilaç verdi ve hemen düştü çok şükür doğuma 4 gün var hala kullanıyorum kadın dogum doktorum yüksek olursa bebeği etkiler demişti geçmiş olsun sizede
Minecnbs Mercimekveannesiii tsh i genelde 2.5 te tutmak istediklerini bildigim icin panikledim insallah ilaçla düşürebiliriz
Mercimekveannesiii Minecnbs evet hamilelikte değer o şekildeymiş ama kontrol altına alınıyormuş takviyeyle :) bende sabah çok paniklemiştim rahatlatın kendinizi Allah devasız dert vermesin
Bilibon Bnde hepmoyle biliyodum 2.5 istiyolar diye ama ilk 3 ay daha onemli galiba son trimestarda 5 e kadar cikti bnm dr troid rahatsizligin yoksa sorun yok dedi hayirlisi bakalim
arzuublm yüksek çıkması allah korusun bebekte zeka geriligi yapıyormuş bu yüzden düşük olmsı için ilaç kullanımı şart
Minecnbs arzuublm bende zeka geriligi durumundan korktum düşük yada erken doğum tehlikeside olabiliyormus ilk 3 ay boyle bir sorun yoktu 4. Ayin sonuclari böyle çıktı
Sulleersoy Çok yüksek değil ama yinede gebelikte sıkıntı bir an önce doktorunuzla görüşün benim gebeliğin başında 15e çıkmıştı ilaç kullanıyorum
Minecnbs Sulleersoy doktoruma ulaşır ulasmaz basliycam ilaca insallah ilaclarin da bebege bir zarari olmaz