elifulsl Merhaba, Doğum için ne kadar alıyor Fuat Aksoy bilgisi olan Gaziantepliler arkadaşlar var mı? Normal Doğum. Tüp bebek değil.
Bbdd elifulsl bence çok yüksek eğer özel muayeneye gitmek istiyorsanız bulen t beyi tavsiye ederim bir de şimdi sanko da devam ettiğin ibrahim beyde özel muayene açıyormuş oda çok iyi
elifulsl Bülent beyin soyadı nedir araştıralım bi telefon edelim. Uzun muayene süresi ayrıntılı bilginden dolayı özel muayeneye gitmek istiyorum. Sankodaki doktor da hala orda gözüküyor mıayenehane bilgisi yok.
Bbdd elifulsl bülent gürhan kahraman ismi ben ilk zmanlar hep ona gittim fiyatı yüksek olmasa hala da devam ederdim sankodaki ibrahim özdurak bu hafta son haftasıymış hastanede pazartesiden itibaren muhtemelen kendi özel muayenesine geçecek hastalarına bilgilendirme yapılacakmış özel muayenesi açıldığında bahsettiğim iki doktorunda instagram hesabi var takip edebilirsiniz https://www.instagram.com/bulentgkahraman/ https://www.instagram.com/ibrahim.ozdurak/