Merhabalarr ben bişey merak ediyorum acaba herkeste oluyor mu 10. Haftamdayım ve sık idrara çıkıyorum o normal zaten ama kaç gündür büyük tuvaletim çok gelmesine rağmen tuvalete girince gidiyo geri mesela bir kez çıkarsam 3-4 gün çıkamıyorum normal midir acaba zararı felan olurmu