kizlar hangi ürünleri kullaniyorsunuz ? Cogu yerde her Kremi Yüz temizleme üeünleri kullanilmamasi gerektigini okudum icindeki maddelerden dolayi . Kana karisabiliyormus .
Ben sabahlari Keci Sütü sabunuyla yüzümü yikiyorum daha sonra Nivea nemlendirici sürüyorum aksam da ayni sekilde gün icinde makyaj kullanmiyorum zaten evdeyim biyere cikmiyorum yüzüm de cok sükür temiz . arada Hindistan cevizi yagiyla daha sonra Garnier Peeling ile yikiyorum makyajimi cikarmak icin yaparsam. Vücuduma da Bebek Yagi kullaniyorum özellikle basen gögüs ve karnima. Bidahaki doktor kontrolümde sorucam bakalim ne dicek doktor.