Esrujj Kızlar selam 5 haftalık hamileyim cuma günü keseyi gördük doktorum bi sorun olmadığını söyledi fakat regl olacakmışım gibi ağrı ve sürekli büyük tuvaletwie gitmem gerekiyormuş gibi hissediyorum bu haftada normal mi?
hilosss07 Esrujj normal yerleşme ağrıları onlar ☺️ Bikaç hafta daha sürer benim 7.haftaya kadar sürdü 🌸
Gta_35 Esrujj Evet normal benimde olmuştu. Ilk önce komple kasiklarim ağrımıştı sonra sadece sağ tarafım ağrımaya başladı
Bsydz Esrujj Normal kuzum benimde öyleydi sürekli tuvalete bakıyodum bişey gelmişmi diye her an sökülecek gibiydi belli bi haftadan sonra geçiyor onlar korkma🤗🤗
Bebegimgeliyo Esrujj çok normal canım kasıklarda ağrı bebek yerleşmeye çalısıyor bende de oldu dinlen sürekli 😍
Esrujj hilosss07 ay sürsün kıız hiç önemli değil😂 nedense kafamda kese oluşunca ağrım biter diye düşünmüşüm hep🥰🥰
Esrujj Gta_35 evet benim de daha çok sağ tarafım ağrıyor teşekkür ederim 🙏🏻 sanki kese oluşunca ağrı olmayacak gibi düşündüm bi an😚😊