Elifacar 6+3 günlük hamileyim. Grip oldum sinüzit de var burnum gözlerim yanıyo doğum yapan arkadaşlarım bir çag bardağından fazlası zarar dediler. Kendi bahçemizden toplanıp kurutuldu aktarcıdan almadım . Ne yapmam gerekiyo
meltemerdem Elifacar Ben grip olduğumda günde 1 fincan ve bal karıştırarak içmiştim. Ama siz yine de bi doktorunuza danışın ne olur ne olmaz
MasalAlparslanMom Elifacar günlük 2 3 fincanı geçmemek kaydıyla sorun olmaz demişti dahiliye doktoru da kadın Doğumda. İçtim ben ki 8 Ayın 4 ayı düzenli olarak griptim 🤷🏻♀️👼🏼
merry8y Elifacar bende de alerjik sinüzit var günde 2 3 fincanı geçmeyecek şekilde kışın bidönem neredeyse her gün içtim ,33. haftamdayım bi sıkıntı yaşamadım☺️ıhlamur iyi geliyor hafif gripte 🤗
MasalAlparslanMom Elifacar yok ya düşük değilde fazlası kanı inceltiyomuymuş yada tam tersi bi etkimi . biliyodum dahiliyeci söylemişti de unuttum. Hiç bi sorun olmadı bende
Beyza12344 Elifacar benim doktorum içebilecegimi söylemişti cicek ihlamur içerdim kısın bol bol yı e de bitki doktorunuza sorun