Okyanusymn Kızlar normalde oğlum ıkı gun önceye kadar asırı hareketliydi şu ıkı gundur cok sakin. Cok naif hareket edıyo. Aynı haftalarda bunları yasayan varmıdır acaba. 🥺
Akgl06 Okyanusymn 34+2 benim de bebiş öyle doğuma yakın zamanlarda çoğunluk uyuyorlar ve yerleri daraldığı için eskisi kadar rahat hareketedemiyorlar