Merhaba kizlar gebelikte d dimer yüksekliği yaşayan var mı covid geçirdikten sonra bakıldı yüksek çıktı iğne kullanıyorum ama 500 un altına daha düşmedi 600 lerde hala… İnternetten bakıyorum gebelikte d dimer yukselirmis özellikle son 3 ayda yükselir yazıyor ama yine de tedirgin.oluyorum