Ruzgar03
Kizlar gebelikte sekerim cikti ama suan kontrol edebiliyoruz normale dondu geçen hafta çatı muayenesinde rahim kanalında yumuşama oluşmuş demislerdi bugun de hastane de nst ve ultrasyon yapildi iyi cikti 38+6yız çarşamba günü suni sanci ile doğumun olcak dediler suni sancı nasıldır çok korkuyorum ilk doğumum😕🤔