Gulali Merhaba kızlar 32. Haftada izine ayrıma hakkımız var o gün sigortalı olmamız gerekiyor fakat doğuma kadar sigorta yatma şartı varımdır bilen varmı ?
BezelikVeAnnesi Gulali Bildiğim kadarıyla doğum anında da sigortalı olmanız gerekiyor. Çünkü bu rapor parası doğum sonrasında yatıyo ve siz rapor aldığınız süre zarfında sigortalı olmalısınız. Aksi takdirde hesabınıza rapor parası yatsa bile yersiz ödeme olduğundan ve tespiti sonunda o para sizden geri istenir.
Damla________ Gulali iş yerin sen çıkışını vermedikçe sana sigortanı yatırmaya devam ediyor zaten. Ayrıca doğumdan sonra istiyorsan da iş yerin onaylıyor Doğum belgeni aynı 32. Hafta olduğu gibi onaylayınca o ay alırsın
BBYaman Gulali evet 32 ci haftaya kadar zorunlu sigorta istiyolar ve 1 yıl içinde 90gün istiyorlar. Ozellikle 32 hafta bitmeden işten cıkarsanız veya atılırsanız alamıyorsunuz☺
Ayse 32 haftalikken dogum izni basliyor doktorunuz calisabilir raporu verirse 36hafta dolunca izine ayrilabiliyorsunuz. Rapor parasini almak icinse 16haftalik izin boyunca sigortanizin yatmasi gerekiyor isten cikisiniz verilirse parayi alamazsiniz
Sonaybaycin Gulali bende alıcam dogum parası dogum yapınca hemen vermiyolar malesef dogum izni bittikten sonra yatırıyorlar parayı🙏🏼
Elabadeninannesi İnsan kaynaklarını arayıp raporunuzu her 4haftada bir sigortaya bildirmesini istediğinizde paranızı aylık olarak alabiliyosunuz. Her iş yeri için aynı sistem geçerli kızlar
sedaskan Elabadeninannesi raporu 4 haftalik sekilde bolerek mi aldiniz acaba? Benim firmamda yeni ve ilk hamile benim. Maasimi aylik olarak almak istiyorum. Tedirginim bu konuda firmayi yonlendirmem gerekli.
Elabadeninannesi sedaskan hayır raporu normal alıyosun sadece iş yerin sigortaya her 4haftada bi bildirim yapması gerekiyor. Yani insan kaynakları raporu 4haftalık periyotlar şeklinde göndericek sigortaya normalde şirketlerin işine gelmediği için yapmıyolarmış. Ama ben böyle böyle hakkım var kullanmak istiyorum dedim toplu istemiyorum dedim.
pamuksekerinannesi Bende Doğum izninde raporluyken sigortayı devlet ödüyor diye biliyorum... Birinden duymuştum emin değilim ama
Asya Alo 170 arayıp detay öğrenebilirsin raporlu oldugunda işverin sigortanı ödemiyo devlet primlerini ödüyo doğal olarak doğumda ve iznin bitene kadar sigortalı oluyosun izinden sonra işe gitmezsen işten çıkarsan yani sigortan olmuyo