Turunculimon Sevgili anneler, gebelik öncesinde kilo konusuna takan ve dikkat eden biriydim. Şimdi kilo alıyorum ve sanırım çok alıyorum. Yalnız mıyım? Yoksa normal mi bilemiyorum. Bugün itibariyle 27+2 de 8 kg almışım… Sizlerde durum nasıl?
sumeyye60 Turunculimon Gayet normal aldığınız kilo. Ben 10 kilo almıştım sanırım 28. haftada 🤔 Şu an 33+1 oldum 14 kilo aldım.
Sermec27 Turunculimon bence gayet normal 19+4 haftalık hamıleyım 4 kılo aldım tahmini 27 haftaya kadar en az 4 5 daha alırım 🥰
Selinbam Turunculimon en çok kilo bnce 20 li haftalarda alınıyor burda da pek çok kişi öyle fiyor bnde de öyle oldu sıkıntı yapmayın dikkat edin genede 😊🌸👍🏻
Esekoldurengunes haftanın içerisindeyim. 50 kilo ile hamile kaldım, şu an 60 kiloyum. Bu zamana kadar 10 kilo aldım yani 😂
bsrsll Turunculimon doktorum son aylara kadar her ay bir kilo alman en uygunu dedi. bende 26 haftayı bitirdim 7 kilo almışım. Yani 6 ayda 7 kilo. Doktorum bir kilo fazla almışsın bu ay dedi tşkler 😂
cansugrn Turunculimon yani doktorum sorun yok iyi gidiyoruz dedi görunürde de kilolu görünmyrm sadece top gibi karin ve biraz yüzumden belli😊