kardelen25_ canım şöyle anlatayım ben kullandım ilk doğumumda ve aşırı memnun kaldım gerçekten mucizevi birşey şimdi ikinciye doğum çantamada koydum ♥️ Ortası delikli silikon başlığın içine memenin ucunu koyuyorsun zaten tenine yapışıyor terin ile birlikte zaten üstüne sütyende takacağın için sabit tutuyor meme ucunda düşme kayma yapmıyor, ben sadece emzirmeden emzirmeye çıkarıyordum hemen geri takıyordum, doğum yapınca birçok krem aldım neler yaptım hemen yara olmuştu mahvoldu hastaneden taburcu olmadan hemşiremde gördü biz krem önermiyoruz hiç iyi değil dedi bana bu kalkanı o tavsiye etti gerçekten halen dua ediyorum ağlayarak ayağımı yerlere vurarak emziren ben eşime söylemiştim bi koşu gidip almıştı ve takar takmaz bir saat içinde öyle güzel iyi etti yaramı geçirdi yumuşattıki anlatamam ve bu şekilde 40 ım çıkana kadar kullandım canım , göğüs pedide kullandım meğerse o daha çok kurutuyormuş meme ucunu krem sürüp ondan kullanıyordum o beni mahvetti zaten ama bu kalkanı alır almaz göğüs ucunu içine koyuyorsun hem biryere değmiyor ucu hem silikon yapısı sıcak ve nemli tuttuğu için içten içe kendi kendini iyileştiriyor hatta akan sütün de içine doluyor o sütte meme ucunu iyileşmesine yardımcı oluyor yara falan birşey kalmıyor gerçekten kapaklı olduğu için o sütü alıp içirende duydum ben ama tavsiye etmem içirmeni neticede terliyoruz ve koku olma ihtimali oluyor yani ben direk döküyordum mecbur çok güzel bir ürün yani doğumdan birkaç gün önce bile başlayabilirsin nemlendirsin hem 🌸