paradiseeeeee sedardahuseyin annen uzaksan mı gelicek yakın mı ona göre söyle bakalım mesela benim annem 3 vesait değiştiriyor bana gelen kadar
060631 sedardahuseyin Geçen gün yaptım, enfes oldu, nefis yemek tariflerinden, ben keki çıkardıktan 15 dk sonra yarım bardak kadar süt gezdirdim, hafif yumuşak olsun diye, bence çok güzel, herkes beğendi.👍🏻😋
midekoruyucu sedardahuseyin ben de dün bimden üçgen yufka aldım şimdi pattisli börek yapcam İnşallah 😂 gidim de pattis soyim
sedardahuseyin paradiseeeeee yakında oturuyor çok durmayacak ya geçen haftada geldi 2 kez oyüzden ne ypsam diye kararsızım 😅
pitircikannesi1 sedardahuseyin gelen annen canım yabancı değil ki seni zorlamayacak pratik şeyler yapabilirsin veya birliktede yapabilirsiniz. Yine de fikir vermek için rus salatası,ağlayan pasta,tuzlu bi kurabiyee olabilir
sedardahuseyin pitircikannesi1 annem biraz pinpirikli ya ondan strese giriyorum pek beğenmiyor bişeyimi geçen hafta yptım Rus salatası 😅tuzlu kurabiye ypsam iyi olacak ❤️Allah razı olsun canım
pitircikannesi1 sedardahuseyin rica ederim cnm. Bim de 101 de cok güzel hazir pastalar da var ondan da alabilirsin bak 😃
Duruaslan sedardahuseyin marketten petibör bisküvi 1 paket al kahvaltılık çikolata da iki malzemeli 5 dklık çikolata topları yapabilirsin basit bisküvileri robottan geçir ve içine 2 yemek kaşığı kahvaltılık çikolatadan ekle birazcık süt hamur kıvamına gelecek biraz robotta çevir sonra çıkar yuvarlak yap ve hindistan cevizine bula hiç fırın falan gerektirmiyor canım