Gamzekalkan Kızlar bebek bakım ürünlerinde (şampuan yağ pişik kremi deterjan vs)önerebileceğiniz markalar neler ?
OMAYBABY Gamzekalkan şimddiiii şöyle başliyim şampuan olarak önce uni baby aldım sonra instagramda mühendisin oğlu diye bir sayfa var onu takip ettim içeriği temiz ürünleri paylaşıyor bir baktım uni baby yok o listede bende e bebekten baby me yeni doğan köpük şampuan ve normal şampuanını aldım bunlar bitince uni babyi kullanıcam. Çamaşır deterjanı olarak duru granül aldım onun da içeriği temiz ve çok hoş bi kokusu var ağır değil. Losyonu almadım onu da e bebek indirimini bekliyorum mustela alıcam 😊🌸
Buseyvz Gamzekalkan canım mustela tercih ettim ben doğal içerikli ama uygun fiyatlı olsun dersen Ebebek’in babyme markasınında içeriği temiz. Deterjan da dalan zeytinyağlı granül sabununu aldım.
Mom092 Gamzekalkan sampuan ve yağ dalin pisik kremi sudocrem deterjanda dalin sivi aldim leke cok cikarmadi memnun kalmadim duru granul aldim cok guzel ☺️
Kuzeyufuk Şampuan: Bübchen(bitkisel içerikli temiz mühendisinoğluda destekliyor) Krem:bübchen (bunuda pişik kremi olanını değil her alt değiştirmede sürmek için pişik olmasın diye Pişik önleyici aldım direkmen) Çamaşır deterjanı: Minies aldım mühendisin oğlu önerisi ile çamaşır yumuşatıcısı: unibaby aldım 🌸
Melek1980 Canım ben şampuan hipp aldım, Bübchen masaj yağı aldım, Bepanthol pişik kremi aldım, Baby me sıvı deterjan aldım. Yumuşatıcı kullanmayı pek düşünmüyorum. Kullananlar memnun olduklarını söylediler bende bunları tercih ettim ☺️
Buseyvz Gamzekalkan çamaşırlarda falan hiç kalıntı kalmadı ama tıkamıyor desem yalan olur bilmiyorum 🤷🏻♀️
OMAYBABY Ozlem23 ablam kullandı bir sıkıntı yaşamadı o yüzden aldım bide çok duydum sudocremi bakalım dokunursa değiştiririm