Badekaya erken doğum riskim vardı 24. Haftada açılmam baslamisti ve hep sancim vardi ara ara girip çıkıyordu 32. Hafta yine ayni sancilarla boğuşurken kontrol günüm geldi hatta ağrım var diye gitmek istemedim alışmıştım artık normal geliyordu o sancılar esimin zoruyla bi gittim ki doktor acilman 7 cm olmuş dedi jet hızıyla doğuma alındım iyiki gelmişsin yoksa enfeksiyon başlardı artık dedi o yüzden sürekli gelen sancılar varsa dikkate alin derim