Rbkny 08Baby00 8+4 zorlayıcı 😑migde bulantısından beslenemiyorum bile 🤢halsizlik zaten cabası hiçbişey yapamıyorum lavobaya bile sürünerek gidicem o derece😬
Elifdikel 08Baby00 7.haftadan merhabalar hafif mide bulantım oluyor birazda adet sancısı gibi karnım ağrıyor kızımda da asıl bulantim 8 den sonra baslamisti bunda da öyle bekliyorum sağlıkla gelrler inşallah :)
08Baby00 Fatma7666 ben 8+2 ☺️Mide bulantım çok fazla yemek yiyemiyorum doktor bulantı ilacı verdi anca onunla durabiliyorum
Fatma7666 08Baby00 bende çok kötüyüm ev yoğurdunun içine biraz ılık su döküp karıştırın içine ekmek doğrayıp yeyin aç da kalmayın aç kalınca daha kötü oluyor insan bebişinizde beslenmiş olur 🥰ben yoğurt salatalık meyve yiyorum sadece 🤦♀️
Yenibirannee 11+3 benimde cok mide bulantim oldu ama 11.haftaya girdigimden beri hafifledi masallah 3 gundur iyiyim 😂 insallah herkes saglikla kucagina alir yavrusunu 🥰 halsizlik ve uyku durumum ayni ama 🥰
Rbkny 08Baby00 eşim sagolsun hep destek oluyor 1 haftadır yemek yapamıyorum kahvaltıları ben hazırlıyorum öögüre ögüre ama eşimde halimi gördügü için görevden gelince direk yemeklerde yardımcı oluyor temizligide birlikte yapıyoruz cok sükür
Fatma7666 08Baby00 evet çok komik ama gecenin üçünde canım soğan ekmek istedi kalktım o vakit ekmek arası soğan yedim 🤣🤦♀️şeftali üzüm aşerdim 🤣
iremgun 08Baby00 mide bulantısı arada devam ediyor ilk başlarda ki kadar yok, halsizlik var ama işe gidince koşturmaktan mı anlamıyorum artık bilmiyorum ama o da işteyken geçiyor hafta sonu sürekli uyuyorum😄 inşallah sağlıkla gelirler🤲 10+2yiz siz?
Fatma7666 08Baby00 bende şeftali bulamadım komposto aldık mecbur 🥰🤦♀️Sık dişini çıkar bi kaç aya erik 🥰