Ygmr25 Ahucan 41 gün kaldı hayırlısıyla . Ama doktorum o güne kadar çoktan doğmuş olursun dedi anlamadm tabi bunu🙄çünkü ilk dogumum daha ne olacağı belli degil
babymam0304 Ygmr25 banada aynı mantıkta söyledi. 27 martta normalde 40 hafta doluyor. o tarihi beklemeyiz vs diye bisey söyledi ne demek istedi anlamadım
-ilknur-12 Sezeryan olursak 35 gün kaldı , korku heycan telaş hepsi iç içe 😂😂 allahım yardımcımız olsun cümlemizin inşallah 🙏
Pembgl 22 gün kaldı Doğum Mart’ın başı gözüküyor ama ben şubatın 20 sinden sonra bekliyorum bir sıkıntı yok çok şükür bebiş aşağı indi son günlerde Doğum yakın sanırım😍
Mrv2534 Ahucan son 36 gün 💙 benimde bebeğim baş aşağı pozisyonunu almış 2 hafta önce kontrole gittiğimde inş ilk oğlum gibi 38 haftada gelir artık çok zorlanıyorum ☺️
Tazeanne64 50 gün kaldı benimde ama doktorum o tarihi beklemez dedi tansiyon problemim var kizlar dua edin bebegim saglikla dogsun
Ygmr25 babymam0304 benimde 21 Mart gözüküyor .artık bekleyip göreceğiz hayırlısıyla sağlıkla . Normalmi düşünüyorsunuz ?
babymam0304 Ygmr25 evet normal düşünüyorum. Doktorumda normal doğuma çok yatkın birisi. Ama ne maksatla söyledi anlamadım