LeilaNilay canım yakın bi arkadaşıma da aynı şeyi söyledi, ona da muhtemelen şeker kaynaklıdır dedi. Şeker çıkmadı. Ona birkaç seçenek söylemişlerdi, çocukta genetik rahatsızlık olabilir, iri bebek olduğundan olabilir, şekerden olabilir şeklinde. Başka bir doktora daha göründü, o doktor da çok yüksek olmadığını herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi. İsterseniz başka bir doktorun da fikrini alın. Ya da şekeriniz yoksa, bebeğiniz de sağlıklıysa sadece sık takip edebilirsiniz. Sanırım çok endişe edilecek bir durum değil.