Cemrreedemirci gunisigim123 allah kurtarsın kaç haftalık olacaksınız? Korkudan ziyade bende merak ve heyecan var ☺
Glakky1 gunisigim123 12 şubat benim de Ben asla yenemiyor heyecan korku sevinç hepsini aynı anda yaşıyorum. Bi an önce doğurmak istiyorum😂
Brcm02 13 gün önce sezeryan oldum çok korkuyordum başıma geleceklerden ama bebeğin için hepsine dayanıyorsun bir güç geliyor sanki ☺️ şimdi geçip gitti inanamıyorum hala.
Dilbenur-ok12 gunisigim123 korkulacak bişey yok merak etmeyin ben aniden alındım sezeryana hiç hazır bile değildim ona rağmen gülerek gittim içinizi ferah tutun 👍🏻
Brcm02 gunisigim123 hayırlı ağrısız sızısız doğumlarınız olsun hepinizin inşallah ☺️☺️ annelik duygusuyla herşeye dayanıklı oluyor insan
gryffindor44 gunisigim123 ben de 12 Şubat bugün son muayeneydi ikinci çocuğum ama yerimde duramıyorum çok heyecanlıyımmmmm
Fatmaaygzr Bizimde 16 Şubat 🤗 ama normal doğum olacak gebelik şekerimden dolayı 38. Haftamda doğum yapacağım kendi sancım gelmezse 16 şubata kadar ki hiç gelecek gibi durmuyor suni sancıyla başlatılacak 😑😓 ne hissedeceğimi şaşırdım 😶