
Bugün adetimin 6. Günü. 3. Gün femera başladım bu ay ilk kez. Doktor kontrolünde yumurtlama takibi yapılcak zaten ama evde de kendim ovülasyon testi yapayım dedim. Dün bitti adetim bugün ilk kez yaptım böyle çıktı. Neden bu kadar koyu çıktı? femeranın etkisi mi oldu acaba? Doktor ilaç bittikten sonra gel demişti ama bugün daha ilacın 3. Günü. Çok kafam karıştı anlayanlar yorum yazarsa çok sevinirim