ozlemaykt . Evet kullanılabiliyor ama hamilelik boyunca ilacı bırakmaman gerekiyor birde bebeği emziremiyorsun diye biliyorum. Bende hamilelik öncesi kullanıyordum hamile kalmaya karar verdim bırakdım 1 ay içmedim şimdide içmiyorum doktor böle demişti