Duamm Kızlar çatlak kıremi kullanıyorum 25 haftalıgm gögsüm hafif çatladı kıremi sürdüm ovdum biraz ovduktan sonra gögsümden kıremsi şeffaf sıvı geldi sütmü acaba ve daha erken deyilmi
Sevgiarslan Duamm Yok canım normal gelebilir bazilarinda daha erken de gelebiliyor bende daha hic olmadi mesela 34 haftaligim
1987gokce Duamm benimde o haftalarda geliyodu canım normal şimdi 31 haftaligiz hala siksam gelicek endişe etme.
Duamm Sevgiarslan hm normal yani görünce önce bi heycanlandm sonra icime bi korku dogdu teşekkürederim
Nulu Çok iyi bir haber canım bu şimdiden sütün gelmesi(Kolostrum derler bu ilk sıvıya) doğumdan sonra da emzirmekte zorlanmazsın benim ilkinde çok gelirdi aynı senin gibi göğüs ucu kremi sürmeye başladım hatta göğüs pedi bile kullandım bebeğim doğar doğmaz hemen ırmaklar gibi süt gelmeye başladı, diğer gebeliğimde hiç önsıvı gelmedi doğumdan sonra da iki üç gün hiç sütüm gelmedi mama vermek zorunda kaldık o yüzden çok iyi maşallah için rahat olsun