Merhaba kızlar ben. Normalde geçtiğimiz perşembe adet olmam gerekiyordu ama olmadım cumada bugün pazartesi 8 Şubat oldu gene olmadım bebek de istiyoruz ekimde bebeğimi düşürdüm 2 aylıkdı normal doğum şeklinde yaptım ama kürtaj değil o yüzden doktor daha çabuk gebe kalırsın dedi sağlık sorunlarım vardı bünyem bozuldu haliyle Ocak’tan beri deniyoruz yeni ve adetim gecikdi normalde de gecikirdi ama şu son 2 Aydın düzenliydi ,bilemiyorum doğurganlık testlerini bilirsiniz ondan yapıyorum 3-4 gündür çift çizgi cıkıyor gene deniyoruz ama 3 gün önce normal gebelik testi yaptığımda çıkmadı tekdi. Siz bu doğurganlık testini yaptınız mı .? Hiç böyle gebe kalan varmı .? Böyle birde gebelik varda onu mu gösteriyor sizce biraz daha beklemek istiyorum sonra hasta olmazsam btc yaptırayım diyorum .?