Kızlar selam ben işten ayrılalı 1 seneyi geçti eşim de bağkura tabi ama taksitleri yatirmadigi için sigortasız görünüyorum özel hastane analık hali baslatabilirsin dedi ancak SGK yi aradığımda çalışan öyle bişey yok yanlış bilgi vermişler dedi
Analık hali sigortasını kullanan var mı nasıl baslattiniz