Bendeanneyim Merhaba hanımlar bugün 13+1 olduk çarşamba günü kontrolümüz var cinsiyetimiz belli olur mu çok merak ediyorum😊 Bu haftalarda bebeğinin cinsiyetini öğrenenler varmı?
Denizzz88 Bendeanneyim ben 11.haftada ögrendim bebeğin duruşuna ve doktorun tecrübesine makinasına falan bağlı biraz
Esraadem Bendeanneyim Bende 9. Haftada öğrenmiştim erkek demişti erkekler birazdaha erken gösterebiliyormuş tabi duruşuna bağlı birazda 😄
Gulsurmeli Bendeanneyim Genelde tahmin edebiliyor doktorlar 100% kesin sonuç veremiyorlar 16.haftadan sonra net olarak söyleyebiliyorlar, bazende daha geç
Esraadem Seftali1 bende bilmiyorum🤷🏻♀️ hatta pek önemsememiştim çok erken diye ama değişmesi şuan 19. Haftadayım 😄🧿
01-adana Kızlar bende 13 haftada gittim ama net bir şey söylemedi ıhtımal ile söyledi ama değişir mi o sebepten şu olacak diyemiyorum
MS92 Bendeanneyim Tam 12+0 da kontrölüm vardı, doktorum görüyorum söyleyeyim mi? demişti. Hiç beklemiyordum söyleyin dedim oğluşun olacak demişti. 😊 24+2 yim değişmedi yani net bir de doktor tecrübesi, cihaz ve pozisyon önemli bencede 🤣
Dilek0809 Bendeanneyim 14+0 da öğrendik doktorum kesin dedi bizim cinsiyetimiz erkek, erkekler daha erken gösteriyormuş o yüzden kesin konuştu
Seda-34 Bendeanneyim benim 13+4 dü kesin erkek dedi ben sormadan söyledi hatta çok net konuştu. Hatta değişir mi dedm olan bişey yok olabiliyorsa değişir diye takıldı bana😃 erkek olunca danırım daha erken netleşiyor
Bendeanneyim İnşallah bizde öğreniriz gösterirse tabi 😂 dediğiniz gibi doktorunda tecrübesine ve cihazların kalitesine baglı
dlnyny Bendeanneyim bugun anladım ki kesinlikle bebeğin pozisyonuna bağlı işte erkek zaten belli olurdu kızdır kesin diyenler oluyor ama bebeğim bugun öyle bir duruştaydı ki resmen kafasını yaslamış ultrason cihazına bakıyordu bacakları nerdeydi onu bile göremedik doktor çok uğraştı karnımı sarstı yok bize bakıyor şuan bu pozisyonda görmem imkansız dedi tatlı yiyip girin diyorlar çok pişmanım tatlı yedim bebe içeride değişik hareketlenmiş. 16 haftalığız bu arada belli de olmaz belki sizin bebeğiniz gösterir
Borulce Bendeanneyim 12. Haftada öğrendim ben gösterirse öğrenebilirsin. İlk bebeğim beş ay sakladı 😂