Cicikus1 Kızlar geçen hafta bugün keseyi görmüştük 4+5 demişti doktor bugün aşırı kusmadan hastaneye geldim keseye baktı büyümüş dedi ama bebek yok. Olabilir ama haftaya görmemiz lazım dedi. Boş gebelik olabilir mi 😔
Mom26 Cicikus1 4+5 te kese zaten zor ben 5+6 da gördüm keseyi sonra bebeği dur daha yeni korkutma kendini
Nur000 Cicikus1 ben 6. Haftada gördüm bebegi. Lutfen kendinizi hemen korkutmak yerine internetten bebek kacinci haftada gorulur diye arastirma yapin
Zezeeeyyldrm Cicikus1 benimde ilk gebeligim bos gebelikti kurtaj oldum suan yine hamileyim daha yeni korkuyorum bende acaba yine mi ama uzulme insalalh gorunur bebegin eger kanaman yoksa kesen haftana gore buyuyorsa gorursun
_Ftma_ Cicikus1 korkma canim 7 haftalik olana kadar bekleyin Allah hakkinda hayirlisini versin ferah tut kalbini💕
Zezeeeyyldrm Cicikus1 inan ilk haftalar hepimiz telas icindeyiz aslinda stres olmamamiz gerekiyor ama elimizde insan korkuyor seni cok iyi anliyorum dua et Allaha sigin o en dogrusumu en hayirlisini verir.
Cicikus1 Zezeeeyyldrm ya kese büyümüş dedi doktor. Gelişmiş dedi. Ama bebek görünmedi haftaya kesin görmemiz lazım dedi. Bilmiyorum ya insan ister istemez korkuyor bir tane kayıp olunca.
satigul Cicikus1 ultrason cihazına göre değişiyor. Benim bir doktor bebek henüz yok kese boş derken, başka bir doktor ufaktan kalp atışını bile gördü canım
sblkguu @Cicikus1 4+5 de anca kese oluşmuş olur zaten. Aşama aşama gidiyor kese oluşur, bebek gelişmeye tutunmaya başlar, bebek gözükür, kalp atışı gözükür. Ben 8. Haftamda gördüm. Bekleyin, inşallah güzel haberler alırsınız 😌
Cicikus1 sblkguu inşaallah. Kesede sıkıntı yokmuş ama ne bileyim görmedik deyince doktor biraz moralim bozuldu.
sblkguu @Cicikus moralini bozma canım. Genelde 7-8 hatta 9. Haftalarda gözüküyor. Allah’ın izniyle o haftalarda görürsünüz inşallah. Moralini düşük tutma 🥰😌