Bebeque16 Ne kadar sık kullanıyorsunuz? Stok yapmak gerekli mi? Zaten alt açma minderi var alezli, bunlardan almak gereksiz mi olur?
Ozlem23 Bebeque16 ben aldım baby turco nün indirimi vardı bayağı çoklu aldım dışarda da evde de kullanırım diye her seferinde yikamakla uğraşamam tembel bı insanim ben 😁
mlkkk Bebeque16 uzun süre dışarı çıkarken,yolculuklarda yani temizliği bakımından şüphe edilen yerlerde filan kullanılır stok yapmak gereksiz canım e bebekte 40lısı satılıyor fazla bile 😊
svmm Bebeque16 benim 40 lı paket vardı baby me bitmek üzere çok rahat oluyor stok yapabilirsin şu an e bebekte indirimde 40 lı 28 tl
Eminos123 Bebeque16 bi paket al yeterli canim cantanda dursun evinde kullaniyorsun oglum 22 aylik sadece 2 tane kullandim kirlenmiyor bozulmuyir eskimiyor
mmavi Bence stok yapilabilir. Surekli kullanmayi dusunuyorum o anlamda, bisey yikamakla vakit kaybi olacak elektrik deterjan vs ayni sey bence. zaten kirlenmedikce bi taneyi kirlenene kadar degerlendirirsiniz.
Minnaktos Bebeque16 ben kullanıyordum zaten oğluma doğduğundan beri çok kullanışlı oluyor pislenmedigi surece atmiyorum gereksiz değil bence alabilirsiniz